Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21016047
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
131 950 MDL
Perioada clarificărilor:
11 dec 2019, 1:26 - 18 dec 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 dec 2019, 12:00 - 23 dec 2019, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Pelicola radiologica si consumabile pentru necesitatile IMSP SR Telenesti pentru anul 2020
Informația despre anulare
Motivul anulării
Adaugare de loturi
Data anulării
17 dec 2019, 16:23
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str.C.Porumbescu 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2019, 1:26
Data ultimilor modificări
17 dec 2019, 16:23
Achizitii.md ID
21016047
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
11 dec 2019, 09:43
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua! Care este cantitatea la urmatoarele pozitii 1.7 Fixativ pentru prelucrare automată; 1.8 Bariu suflat; 1.9 Triombrast sau Verografin de 76%?
Răspuns (11 dec 2019, 10:52):
Buna ziua 1.7 Fixativ pentru prelucrare automată;-20 canistre de 5 litre 1.8 Bariu suflat; -100 de pahare de 100 de grame 1.9 Triombrast sau Verografin de 76%-20 fiole de 20 ml
Data:
12 dec 2019, 16:21
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
Buna ziua!
Diviza-ti va rog lotul pe pozitii dupa tip: pelicula, Fixativ, devalopator, Bariu suflat, Triombrast sau Verografin de 76%.
Mulțumesc
Răspuns (13 dec 2019, 22:30):
bine
Data:
12 dec 2019, 16:22
Subiectul întrebării:
Răspuns (11 dec 2019, 10:52):
Întrebare:
Va multumesc pentru raspuns, canistre cu alt volum de accepta?
Data:
17 dec 2019, 11:01
Subiectul întrebării:
MODIFICARI ANUNT DE PARTICIPARE
Întrebare:
Buna ziua,
Rog sa nu neglijati intrebarile adresate si sa nu favorizati participarea doar a unui singur operator economic, or in conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 131/2015 privind achizitiile publice - achizitiile publice se efectueaza in baza urmatoarelor principii: b) transparenta achizitiilor publice; c) asigurarea concurentei si combaterea practicilor anticoncurentiale; h) tratament egal, impartialitate, nediscriminare in privinta tuturor ofertantilor si operatorilor economici.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK