1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2019 16:09
până la 16.12.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2019 14:00
până la 23.12.2019 14:00
3
Licitaţie
de la 24.12.2019 14:00
până la 24.12.2019 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 204 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2019, 16:09 - 16 dec 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2019, 14:00 - 23 dec 2019, 14:00
Începutul licitației: 24 dec 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

serviciilor de colectare, de transport şi de elimenare a deşeurilor spitaliceşti medicale pe parcursul an. 2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Goroholschi
Telefonul de contact
69302105
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2019, 16:02
Data ultimilor modificări
10 dec 2019, 16:09
Valoarea estimată (fără TVA)
204 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
999,60 MDL
Achizitii.md ID
21016036
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Durata contractului
1 ian 2020 16:00 - 30 dec 2020 16:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
serviciilor de colectare, de transport şi de elimenare a deşeurilor spitaliceşti medicale pe parcursul an. 2020 CPV: 90500000-2 - Servicii privind deşeurile menajere şi deşeurile
Cantitatea: 12000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae (4).semnat (14).pdf duae (4).semnat (14).pdf
Documentele la ofertă
10.12.19 16:09
doc standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
10.12.19 16:09
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ecostat

Preţul ofertei: 176 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic Preţ şi corespunde documentaţiei cerute
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"UISPAC" S.R.L.

Preţul ofertei: 179 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări