1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2019 16:42
până la 16.12.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2019 10:00
până la 26.12.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 413 383,40 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2019, 16:42 - 16 dec 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2019, 10:00 - 26 dec 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cl. 1-4
496*171*13,65= 1 157 738, 40
Meditație
65*171*23= 255 645, 00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru, 2/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Fedora Zaborteva
Telefonul de contact
067433121
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2019, 16:32
Data ultimilor modificări
6 dec 2019, 16:42
Valoarea estimată (fără TVA)
1 413 383,40 MDL
Achizitii.md ID
21015863
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petru Zadnipru, 2/4
Durata contractului
1 ian 2020 16:41 - 30 dec 2020 16:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Meditație CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 65.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Cl. 1-4 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 496.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
tenderNotice
6.12.19 16:42
duae alimentarea.doc
Raport de evaluare
6.12.19 16:42
documentatia standart.pdf documentatia standart.pdf
Documentele la ofertă
6.12.19 16:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP Cantina Adolescenta

Preţul ofertei: 1 413 383,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a desemnat cîștigătoare oferta OE din motiv că corespunde cerințelor solicitate de autoritatea contractantă, și a acumulat 100 puncte conform criteriului de evaluare cel mai bun raport calitate pret.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări