Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 160 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2019, 17:28 - 9 dec 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2019, 15:00 - 12 dec 2019, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achizitionarea serviciilor de implementare a sistemului informațional pentru gestionarea documentelor interne autorității contractante.
Informația despre anulare
Motivul anulării
IP Oficiul Național al Viei și Vinului Vă informează că, licitația publica nr. ocds-ocds-b3wdp1-MD-1575559004828 din 12 decembrie 2019, privind ,,Servicii de implementare a sistemului informațional pentru gestionarea documentelor interne autorității contractante”, în temeiul art.71 alin. 4) din Lege achizițiilor publice nr.131 din 03.07.2019, este anulată din următoarele motive:
a) Revizuirea și actualizarea caietului de sarcini (specificației tehnice), în vederea întrunirii cerințelor și necesităților autorității contractante.
b) Revizuirea bugetului necesar pentru efectuarea achiziției.


Cu respect,

Data anulării
16 ian 2020, 10:48
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2019, 17:28
Data ultimilor modificări
16 ian 2020, 10:48
Achizitii.md ID
21015791
CPV
48300000-1 - Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
6 dec 2019, 09:47
Subiectul întrebării:
Anexa nr. 1
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa atasati Anexa nr. 1 conform Notei din Anuntul de participare, vedeti punct 8.
Răspuns (6 dec 2019, 10:14):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei si Vinului va informeaza urmatoarele: 1- Anexa nr.1 este atasata in cadrul procedurii, impreuna cu celelalte documente. Va indemnam sa faceti click suplimentar la procedura ( faceti click suplimentar in compartimentul Lista loturilor),pentru a accesa restul actelor/documente atasate. Daca intimpinati dificultati in vederea accesarii informatiei, recomandam sa luati legatura cu suportul tehnic al platformei electronice pentru solutionarea dificultatilor aparute. Cu respect,
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
Data:
8 dec 2019, 23:18
Subiectul întrebării:
numarul de utilizatori
Întrebare:
Rugam respectuos să specificati numarul de utilizatori!
Răspuns (9 dec 2019, 08:50):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei si Vinului vine cu următorul răspuns: 1- Numărul de utilizatori: 20 (douăzeci). Cu respect,
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor.
Data:
9 dec 2019, 09:11
Subiectul întrebării:
Achiziționarea serviciilor de elaborare a Sistemului de Gestiune Electronică a Documentelor
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa specificati dacă soluția trebuie să includă și componentele hardware (ex. server, medii de stocare)?
Răspuns (9 dec 2019, 11:07):
Buna ziua, IP Oficiul National al Viei si Vinului vine cu următorul răspuns: 1-Soluția va fi instalată pe infrastructura deja existentă a autorității contractante. Cu respect,
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.