1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2019 15:47
până la 13.12.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2019 11:00
până la 18.12.2019 11:00
3
Licitaţie
19.12.2019 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2019, 15:47 - 13 dec 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2019, 11:00 - 18 dec 2019, 11:00
Începutul licitației: 19 dec 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de aprovizionare cu produse alimentare a bolnavilor de tuberculoză, (în baza tichetului de trimitere de la medic) care urmează tratament antituberculos în condiții de ambulator
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.Gagarin 54
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Coadă
Telefonul de contact
068599967
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2019, 14:50
Data ultimilor modificări
5 dec 2019, 16:01
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21015758
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str.Gagarin 54
Durata contractului
2 ian 2020 15:46 - 30 dec 2020 15:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de aprovizionare cu produse alimentare a bolnavilor de tuberculoză, (în baza tichetului de trimitere de la medic) care urmează tratament antituberculos în condiții de ambulator CPV: 55900000-9 - Servicii de vânzare cu amănuntul
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
5.12.19 16:01
duae serv tbc.pdf duae serv tbc.pdf
Documentele la ofertă
5.12.19 16:01
documentatia_standard_bunuri_si_servicii_0_1.docx
Documentele la ofertă
5.12.19 16:01
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Schiopu Ludmila"

Preţul ofertei: 336 286,57 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic preț fără TVA, pentru servicii corespunzătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări