1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2019 12:27
până la 15.12.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2019 00:00
până la 25.12.2019 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 083 999,80 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2019, 12:27 - 15 dec 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2019, 0:00 - 25 dec 2019, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dejun, cl.I-IV -
427el*169zi = 72163 porții *13.65 lei = 985 024,95 lei.
V-IX- 21el*169zi = 3549 porții*13.65 lei = 48 443,85lei
TBC- 13el*169zi = 2197 porții *23lei =50 531,00 lei .
Marca ecologică națională sau altă etichetă ecologică recunoscută de RM
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Bubuieci, Stefan cel Mare 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Taulean Elena
Telefonul de contact
022414841
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2019, 11:57
Data ultimilor modificări
11 dec 2019, 10:47
Valoarea estimată (fără TVA)
1 083 999,80 MDL
Achizitii.md ID
21015734
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Bubuieci, Stefan cel Mare 21
Durata contractului
27 dec 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentație a elevilor pentru anul 2020 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae bubuiog.docx
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
10.12.19 13:18
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare la licitatie deschisa
11.12.19 10:47
documentația standart servicii alimentare t. bubuiog.docx
Documentele la ofertă
documentația standart servicii alimentare t. bubuiog
11.12.19 10:47
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP Cantina Adolescenta

Preţul ofertei: 1 083 999,80 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinări și evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică agentului economic ISAP Cantina Adolescența, deoarece îndeplinește cerințele expuse în caietul de sarcini al beneficiarului.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări