Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21015715
1
Perioada de actualizare
de la
05.12.2019 09:46
până la 13.12.2019 14:00
până la 13.12.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
13.12.2019 14:00
până la 17.12.2019 14:00
până la 17.12.2019 14:00
3
Licitaţie
18.12.2019 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
700 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 dec 2019, 9:46 - 13 dec 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 dec 2019, 14:00 - 17 dec 2019, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de consultanță pentru proiectarea, dezvoltarea, configurarea și implementarea sistemului informațional MOperations (procedură repetată)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2019, 9:46
Data ultimilor modificări
10 dec 2019, 17:49
Achizitii.md ID
21015715
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_moperations.signed.pdf
documentatia_standard_moperations.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
5.12.19 09:46
anunt_de_participare.signed.pdf
anunt_de_participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
5.12.19 09:46
anexa nr 1 cerinte_tehnice_la anunt de participare.pdf
anexa nr 1 cerinte_tehnice_la anunt de participare.pdf
Specificaţie tehnică
Cerinte tehnice
5.12.19 09:46
documentatia_standard_moperations.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard word
5.12.19 09:46
Data:
10 dec 2019, 17:49
Subiectul întrebării:
oferta tehnica
Întrebare:
1. Putem depune oferta tehnica in limba engleza?
Răspuns (12 dec 2019, 13:26):
Conform Anunțului de participare, ofertele sau cererile de participare trebuie sa fie redacate în: limba de stat.
Data:
10 dec 2019, 17:50
Subiectul întrebării:
oferta tehnica
Întrebare:
2. Conform Caietului de sarcini sunt descrise urmatoarele:
“MOperations este o platformă care sprijină automatizarea activităților operaționale
ale serviciilor de guvernare electronica oferite beneficiarilor prin autoservire, care include
cel puțin următoarele: managementul clienților, managementul contractelor, cererea de
serviciu, prestarea serviciului, monitorizarea serviciului prestat, facturarea, astfel reducând
povara operațională pentru prestatorii de servicii și costurile serviciilor prestate și sporind
calitatea serviciilor prestate.”
a. Managementul Contractelor:
- Cate tipuri de contracte vor exista in sistem?
- Ce metadate vor contine contractile?
- Contractele vor fi specific ca atasament sau vor fi create in sistem prin preluarea datelor APL?
Răspuns (12 dec 2019, 13:31):
Conform cerintelor, sistemul va fi implementat aplicand principiile Agile de dezvoltare a produselor software. Arhitectura, obiectele informationale si metadatele asociate vor fi identificate in procesul de dezvoltare a sistemului de catre echipa Consultantului si Beneficiar (Cap.3 a Specificatiilor tehnice din Anexa nr. 1 la Anuntul de participare).
Data:
10 dec 2019, 17:50
Subiectul întrebării:
Solutia tehnica
Întrebare:
b. Managementul Cererilor de Serviciu:
- Ce metadata vor contine cererile si cate tipuri de cereri vor fi in sistem?
Răspuns (12 dec 2019, 13:32):
Conform cerintelor, sistemul va fi implementat aplicand principiile Agile de dezvoltare a produselor software. Arhitectura, obiectele informationale si metadatele asociate vor fi identificate in procesul de dezvoltare a sistemului de catre echipa Consultantului si Beneficiar (Cap.3 a Specificatiilor tehnice din Anexa nr. 1 la Anuntul de participare).
Data:
10 dec 2019, 17:50
Subiectul întrebării:
Solutia tehnica
Întrebare:
c. Managementul Proceselor Verbale:
- Ce metadata vor contine PVurile si cate tipuri de PVuri vor exista in sistem?
Răspuns (12 dec 2019, 13:32):
Conform cerintelor, sistemul va fi implementat aplicand principiile Agile de dezvoltare a produselor software. Arhitectura, obiectele informationale si metadatele asociate vor fi identificate in procesul de dezvoltare a sistemului de catre echipa Consultantului si Beneficiar (Cap.3 a Specificatiilor tehnice din Anexa nr. 1 la Anuntul de participare).
Data:
10 dec 2019, 17:50
Subiectul întrebării:
Solutia tehnica
Întrebare:
d. Managementul Facturilor Fiscale:
- Cate tipuri de facturi fiscale vor exista in sistem?
- Pentru integrarea cu sistemul tert e-Factura exista documentatie de integrare si APIuri specifice?
Răspuns (12 dec 2019, 13:33):
Conform cerintelor, sistemul va fi implementat aplicand principiile Agile de dezvoltare a produselor software. Arhitectura, obiectele informationale si metadatele asociate vor fi identificate in procesul de dezvoltare a sistemului de catre echipa Consultantului si Beneficiar (Cap.3 a Specificatiilor tehnice din Anexa nr. 1 la Anuntul de participare). Documentatia de integrare cu e-Factura este disponibila public - https://efactura.fisc.md/Help/eFactura_Integration_Guide.pdf .
Data:
10 dec 2019, 17:50
Subiectul întrebării:
Solutia tehnica
Întrebare:
3. Pentru integrarea cu Sistemul Trezorerial exista o documentatie de integrare si APIuri specifice?
Răspuns (12 dec 2019, 13:35):
Conform cerintelor, sistemul va fi implementat aplicand principiile Agile de dezvoltare a produselor software. Arhitectura, obiectele informationale si metadatele asociate vor fi identificate in procesul de dezvoltare a sistemului de catre echipa Consultantului si Beneficiar (Cap.3 a Specificatiilor tehnice din Anexa nr. 1 la Anuntul de participare). Integrarea cu sistemul Trezorerial se va face prin intermediul platformei mConnect https://mconnect.gov.md/ , care va expune endpoint-urile necesare pentru schimbul de date.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK