Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
29.11.2019 10:45
până la 10.12.2019 14:00
până la 10.12.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
10.12.2019 14:00
până la 16.12.2019 14:00
până la 16.12.2019 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
29 nov 2019, 10:45 - 10 dec 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
10 dec 2019, 14:00 - 16 dec 2019, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de curățenie pentru perioada 01.01.2020 – 31.12.2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2019, 10:45
Data ultimilor modificări
10 dec 2019, 12:52
Achizitii.md ID
21015322
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de curățenie pentru perioada 01.01.2020 – 31.12.2020
Buget: 1000000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.semnat (1).pdf
documentatia standard.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
29.11.19 10:45
anunț de participare.semnat (1).pdf
anunț de participare.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
29.11.19 10:45
Data:
10 dec 2019, 12:52
Subiectul întrebării:
În conformitate cu art 35 al legii nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, solicităm următoarele clarificări:
Întrebare:
1. În alin (1) și (2) din tabelul punctului 8 a anunțului de participare, este indicată o cantitate identică a hîrtiei iginice (nr. prosoape)– 1214 buc, cu toate că în aliniatul (1) este indicat un flux zilnic de 300 persoane, iar în aliniatul (2) un flux zilnic de 50 persoane.
- Vă rugăm să clarificați această neclaritate !
2. Vă rugăm să indicați numărul concret (clar) pentru fiecare sediu, ce cantități lunare sunt necesare de a fi asigurate per fiecare produs consumabil în parte (după categoria hîrtiei igienice, săpun lichid, șervețele de hîrtie, etc.).
3. Cu referire la condițiile generale din caietul de sarcini, solicităm să indicați lista materialelor, echipamentelor, utilajului dorit, pentru a avea posibilitatea formulării ofertei corect.
- În conformitate cu legislația cu privire la achizițiile publice, autoritatea contractantă nu este în drept de a stabili numărul concret pentru executarea contractului. Astfel, solicităm să modificați cerința privind numărul de personal, din condițiile generale obligatorii a anunțului de participare.
Răspuns (10 dec 2019, 13:55):
Vă informăm că, potrivit art. 35 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire și a constituit în cazul dat 6 zile.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK