1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2019 16:23
până la 07.12.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2019 10:00
până la 13.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 98 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2019, 16:23 - 7 dec 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2019, 10:00 - 13 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Tipul pazei: gardian public. Regimul de lucru: 9h. Timpul pazei: 08.00 - 17.00/ Marţi - Sâmbătă, fără pază în zilele de duminică, luni şi sărbători. Numărul posturilor - 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2019, 16:13
Data ultimilor modificări
27 nov 2019, 16:23
Valoarea estimată (fără TVA)
98 000 MDL
Achizitii.md ID
21015236
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 ian 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 8 mun. Chişinău, str. M. Cebotari, 1 (Serviciu stare civilă) CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard.word
27.11.19 16:23
anuntul de participare.signed.pdf anuntul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
27.11.19 16:23
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE.word
27.11.19 16:23
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
27.11.19 16:23
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard.pdf
27.11.19 16:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 69 120 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Alfin-Protect

Preţul ofertei: 94 990 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Detașamentul de Paza Paramilitara

Preţul ofertei: 96 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări