1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2019 11:51
până la 07.12.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.12.2019 08:00
până la 13.12.2019 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 080 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2019, 11:51 - 7 dec 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 dec 2019, 8:00 - 13 dec 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2020-31.12.2020, conform cerințelor enunțate în documentația standard.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2019, 10:56
Data ultimilor modificări
27 nov 2019, 11:51
Valoarea estimată (fără TVA)
1 080 000 MDL
Achizitii.md ID
21015186
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Durata contractului
1 ian 2020 11:48 - 30 dec 2020 11:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2020-31.12.2020. CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
27.11.19 11:51
formularul duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
27.11.19 11:51
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
27.11.19 11:51
documentatia standard.semnat.pdf documentatia standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
27.11.19 11:51
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
27.11.19 11:51
formularul duae.semnat.pdf formularul duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
27.11.19 11:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 007 345,76 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări