Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 565 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 nov 2019, 17:09 - 2 dec 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2019, 9:00 - 9 dec 2019, 9:00
Începutul licitației: 10 dec 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de dezvoltare și implementare a modulelor ”Clinica” și ”Bursa” în Sistemul Informațional de Management Universitar conform Termenilor de referință
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2019, 16:59
Data ultimilor modificări
9 dec 2019, 17:08
Valoarea estimată (fără TVA)
565 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 650 MDL
Achizitii.md ID
21015169
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
16 dec 2019 17:03 - 30 dec 2020 17:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de dezvoltare și implementare a modulului ”Bursa” în Sistemul Informațional de Management Universitar CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de dezvoltare și implementare a modulului ”Clinica” în Sistemul Informațional de Management Universitar CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
tabelul de calcul a factorilor de evaluare.docx
Documentele la ofertă
26.11.19 17:09
anunt de participare .docx
tenderNotice
26.11.19 17:09
duae.doc
Documentele la ofertă
26.11.19 17:09
termenii de referință.docx
Documentele la ofertă
26.11.19 17:09
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
26.11.19 17:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARTSINTEZ MEDIA SRL

Preţul ofertei: 540 500 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări