Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
2 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 nov 2019, 13:54 - 11 dec 2019, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor:
11 dec 2019, 11:30 - 18 dec 2019, 11:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Piese de schimb pentru utilaje și mecanisme
Informația despre anulare
Motivul anulării
Se anulează procedura de achiziţie în temeiul art.71 p.1 lit.b) a Legii 131 privind achizițiile publice din 03.07.2015. Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică din motiv, că numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut în procedură.
Data anulării
26 dec 2019, 9:21
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 nov 2019, 13:54
Data ultimilor modificări
26 dec 2019, 9:21
Achizitii.md ID
21015127
MTender ID
CPV
34330000-9 - Piese de rezervă pentru vehiculele destinate transportului de mărfuri, camionete şi automobile
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
27 nov 2019, 10:47
Subiectul întrebării:
F4.1 si F4.2
Întrebare:
cereti formilarele F4.1 si F4.2 - unde este specificatia - in documente este aratata doar marca tehnicii nu si fpecificatia cu piesele necesare
Răspuns (28 nov 2019, 13:00):
Procedura dată este acord cadru. Specificația pentru marca automobilului nu se regăsește în program. Operatorii economici participanți la procedură prezintă specificația F4.1 (se indică denumirea piesei și articolul) și F4.2 (se indică denumirea piesei și prețul acesteia) pe tot spectrul de piese pentru fiecare marca a mijlocului de transport disponibil pentru fiecare lot aparte. Luând în considerație că este o informație foarte amplă se acceptă să fie prezentată într-un singur formular toată informația solicitată în specificația F4.1 și F4.2.
Acordul cadru se încheie cu toți participanții ce întrunesc cerințele de calificare. Procurarea pieselor se efectuează în urma procedurii de reofertare. Toate condițiile privind procedura dată se regăsesc în documentația atașată.
Pentru mai multe detalii la nr. tel 022471165
Data:
2 dec 2019, 16:55
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
dupa cum stiu eu procedura de acord cadru nu are nevoie de specificatie cu pret (pretul este necesar la momentul reofertarii)
formulerele F4.1 (va fi completat de către ofertant în coloana 4, iar de către autoritatea contractantă – în coloanele 1, 2, 3, 5)
si F4.2 - (va fi completat de către ofertant în coloanele 5,6,7,8, iar de către autoritatea contractantă – în coloanele 1,2,3,4,9,10)
P.S. la acord cadru se enumara doar marcile tehnicii pentru care ofertantul dispune sau poate sa dispuna piese de schimb
Răspuns (3 dec 2019, 15:31):
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice privind achiziționarea pieselor auto prin acord-cadru atașată în program prevede:
Prin prețul ofertat în etapa de atribuire a acordului-cadru se înțelege valoarea maximă a costului pentru livrarea bunului, pe care operatorul economic îl va putea percepe pe întreaga durata a acordului-cadru și prețul bunului ce urmează a fi specificat în Formularul ofertei (specificația 4.1 și 4.2 – se acceptă informația dată să fie prezentată într-un singur formular) va constitui doar Prețul maxim care va fi practicat în relația cu autoritatea contractantă, pe parcursul derulării acordului-cadru. Prețul bunului nu va putea fi depășit în nici o situație, pe toată durata acordului-cadru. Prețul bunului constituie un element care poate fi îmbunătățit în procesul de reofertare, pentru atribuirea contractului subsecvent.
În ceea ce privește specificația 4.1 și 4.2 citiți informația de mai sus.
Pentru mai multe detalii tel 022471165
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK