Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 3 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2019, 17:13 - 8 dec 2019, 17:07
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2019, 17:07 - 20 dec 2019, 18:07
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Linia automatizată pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice, inclusiv consumabile pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2019, 16:58
Data ultimilor modificări
21 apr 2020, 10:08
Valoarea estimată (fără TVA)
3 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21015090
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
25 dec 2019 17:04 - 30 dec 2019 17:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de instalare, punere în funcțiune și adaptare a Liniei automatizate pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Linie automatizată pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Consumabile pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Servicii de instruire a personalului din cadrul BNM. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae.pdf 3. formularul duae.pdf
Documentele la ofertă
27.11.19 11:10
1. documentatia de atribuire.pdf 1. documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
6.12.19 17:04
2. anunt_de_participare.pdf 2. anunt_de_participare.pdf
tenderNotice
6.12.19 17:04
2.1. participation notice.pdf 2.1. participation notice.pdf
Documentele la ofertă
6.12.19 17:04
1.1. documentatia de atribuire eng (1).pdf 1.1. documentatia de atribuire eng (1).pdf
Documentele la ofertă
6.12.19 17:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Melitax-Grup SRL

Preţul ofertei: 2 333 333,33 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Linia automatizată pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice, inclusiv consumabile pentru procesarea, fișicarea și ambalarea monedelor metalice
Data:
26 nov 2019, 13:06
Subiectul întrebării:
Solicitare clarificari
Întrebare:
Buna ziua, 1. Avand in vedere discrepantele referitoare la termenul de livrare respectiv a) 19.12.2019 - 30.12.2019 - din cadrul anuntului publicat e-licitatie b). 30 de zile lucratoare de la semnarea contractului - din cadrul Documentatiei de atribuire - va rugam sa precizati care este termenul de livrare - poate fi modificat termenul de livrare la 90 de zile? 2. Va rugam sa precizati daca se pot modifica conditiile de livrare din DDP (este imposibil ca o persoana juridica din Romania sa livreze astfel, doar o persoana juridica din Moldova poate) in DAP. Multumim
Răspuns (26 nov 2019, 15:06):
Bună ziua. În conformitate cu întrebările adresate, BNM vă comunică următoarele: 1. Termenul de livrare 19.12-30.12.2019 este termenul oferit de platforma, care nu permite autorității să depășească anul bugetar. De aceea, se stabilește termen maxim de livrare permis de platformă. Acesta ulterior fiind modificat în urma posibilității oferite de platformă. În ceea ce privește termenul de livrare din cadrul documentației de atribuire, vă comunicăm că BNM a actualizat documentația de atribuire și anunțului de participare, indicând un termen de 45 de zile lucrătoare. 2. Conform documentației de atribuire, pct.3.4 termenii comerciali aplicați vor fi: DDP Inconterms 2010, iar locul livrării bunurilor este: bd.Grigore Vieru 1, Banca Națională a Moldovei stabiliți de către membrii grupului de lucru pentru achiziții. Vă mulțumim!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări