1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2019 16:35
până la 05.12.2019 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 05.12.2019 09:30
până la 11.12.2019 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 285 658 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2019, 16:35 - 5 dec 2019, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2019, 9:30 - 11 dec 2019, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de deszăpezire a căilor de comunicație din mun.Chișinău potrivit caietului de sarcini (deviz local)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2019, 16:31
Data ultimilor modificări
25 nov 2019, 16:35
Valoarea estimată (fără TVA)
1 285 658 MDL
Achizitii.md ID
21015088
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Durata contractului
13 dec 2019 16:34 - 30 dec 2020 16:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deszăpezire a căilor de comunicație din mun.Chișinău potrivit caietului de sarcini (deviz local CPV: 60182000-7 - Închiriere de vehicule industriale cu şofer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
fișa de date.semnat.pdf fișa de date.semnat.pdf
Documentele la ofertă
25.11.19 16:35
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
25.11.19 16:35
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
25.11.19 16:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 1 283 723,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări