1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2019 13:52
până la 05.12.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.12.2019 09:00
până la 16.12.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 857 470,95 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2019, 13:52 - 5 dec 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 dec 2019, 9:00 - 16 dec 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

cl. 1-4 219 cop x 171 zile x 13.65lei =511178,85 GRP 44cop x 171zile x 23.00= 173052,00 TBC 12cop x 171zile x 23,00lei =47196,00 cl.5-9 54cop x 171zile x 13.65lei =126044,10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4814, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Budeşti, str. Școlii 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brinza Sergiu
Telefonul de contact
069344107
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2019, 13:43
Data ultimilor modificări
25 nov 2019, 13:52
Valoarea estimată (fără TVA)
857 470,95 MDL
Achizitii.md ID
21015056
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
4814, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Budeşti, str. Școlii 5
Durata contractului
1 ian 2020 13:52 - 30 dec 2020 13:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc.standart alimentarea 2020.docx
Documentele la ofertă
25.11.19 13:52
duae alimentarea 2020 (5).doc
Documentele la ofertă
25.11.19 13:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costiuc Larisa

Preţul ofertei: 857 470,95 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna oferta câștigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări