1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2019 23:43
până la 06.12.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2019 09:00
până la 10.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 60 416 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2019, 23:43 - 6 dec 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2019, 9:00 - 10 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Biscuiţi de ovăs pentru copii fără adausuri de grăsimi vegetale (ulei hidrogenat, ulei de palmier, lapte condesat), ambalat în cutii de carton cu greutatea de 2,0-4,0kg. Valoarea energetică la 100gr. produs nu mai mult de 300Kk.
SM DSTU 378198 Ordin MS nr.638 din 12.08.2016. grafic De două ori/ lună conform comenzilor, de la ora 8.00-16.00, livrarea la depozitul instituțiilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2019, 22:52
Data ultimilor modificări
21 nov 2019, 15:04
Valoarea estimată (fără TVA)
60 416 MDL
Achizitii.md ID
21014771
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
1 ian 2020 18:00 - 31 mart 2020 23:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Biscuiţi din ovăs CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 2500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae .docx
Documentele la ofertă
19.11.19 23:43
lista iet pentru livrarea produselor.docx
Documentele la ofertă
19.11.19 23:43
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
19.11.19 23:43
doc standart 3 luni 2020.docx
Documentele la ofertă
20.11.19 13:13
anunț de participare 3 luni 2020.doc
Documentele la ofertă
21.11.19 15:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Preţul ofertei: 40 625 MDL
Statut: Învingător
Motivul: preț cel mai scăzut
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 42 975 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Premium-Prod

Preţul ofertei: 57 100 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări