1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2019 13:42
până la 29.11.2019 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2019 15:00
până la 11.12.2019 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 58 333,34 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2019, 13:42 - 29 nov 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2019, 15:00 - 11 dec 2019, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparație și mentenanță pentru tehnica de calcul, imprimare și dispozitive periferice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana MAGLA
Telefonul de contact
022-250-934
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2019, 13:35
Data ultimilor modificări
19 nov 2019, 13:42
Valoarea estimată (fără TVA)
58 333,34 MDL
Achizitii.md ID
21014729
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Durata contractului
2 ian 2020 08:00 - 31 dec 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație și mentenanță pentru tehnica de calcul, imprimare și dispozitive periferice CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa la anunt.semnat.pdf anexa la anunt.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.11.19 13:42
anunț de participare.doc
Documentele la ofertă
19.11.19 13:42
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.11.19 13:42
duae.docx
Documentele la ofertă
19.11.19 13:42
anexa la anunt.doc
Documentele la ofertă
19.11.19 13:42
documentatia standard.doc
Documentele la ofertă
19.11.19 13:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Radu" SRL

Preţul ofertei: 57 540 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Preţul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări