1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2019 16:03
până la 27.11.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2019 17:00
până la 04.12.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2019, 16:03 - 27 nov 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2019, 17:00 - 4 dec 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 1: Subscripția pentru Soluția Antivirus
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 nov 2019, 16:03
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Achizitii.md ID
21014678
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
17 dec 2019 02:00 - 27 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Subscripția pentru Soluția Antivirus CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentație standard
18.11.19 16:03
FDA
Documentele la ofertă
Fișa de date a achiziției
18.11.19 16:03
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
18.11.19 16:03
Anuntul de intentie
Documentele la ofertă
Anunț de intenție
18.11.19 16:03
Anuntul de participare
tenderNotice
Anunț de participare
18.11.19 16:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 22 695 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pe motiv că satisface toate cerințele concursului la cel mai scăzut preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 37 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări