1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2019 11:36
până la 24.11.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2019 00:00
până la 05.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 688 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2019, 11:36 - 24 nov 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2019, 0:00 - 5 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Alimentarea elevilor cu pranz
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. I. Franco 15
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gangan Mihail
Telefonul de contact
023171491
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2019, 10:45
Data ultimilor modificări
14 nov 2019, 14:47
Valoarea estimată (fără TVA)
688 000 MDL
Achizitii.md ID
21014515
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. I. Franco 15
Durata contractului
16 dec 2019 11:35 - 30 dec 2019 11:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentatie CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Decalitru
Documentele procedurii de achiziție
duae_alimentatie 2020.doc
Documentele la ofertă
DUAE pentru servicii de alimentatie
14.11.19 11:36
documentatia_standard_servicii alimentatie 2020.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standarda pentru alimentatie
14.11.19 11:36
anunt de participare_alimentatie.pdf anunt de participare_alimentatie.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
14.11.19 14:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Artinica-CV

Preţul ofertei: 688 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform criteriului de evoluare, cel mai mic pret, si a altor modalitati cum ar fi,prestarea serviciilor la o distanta nu mai mare de 500m de la blocul de studii.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Turcanu Anastasia

Preţul ofertei: 689 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC Casa Mare Tarancuta

Preţul ofertei: 699 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări