1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2019 16:06
până la 23.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2019 10:00
până la 18.12.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 257 063,20 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2019, 16:06 - 23 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 nov 2019, 10:00 - 18 dec 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii alimentare 2020
cl.1-4 891cop x 171zile x 13,65lei =2079727,65 lei
cl. 5-9 17cop x 171zile x 13,65lei = 39680,55 lei
GRP 35cop x 171zile x 23,00lei = 137655,00 lei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eremei-Berezovschi Ana
Telefonul de contact
069269674
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2019, 16:01
Data ultimilor modificări
18 nov 2019, 10:48
Valoarea estimată (fără TVA)
2 257 063,20 MDL
Achizitii.md ID
21014494
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Durata contractului
1 ian 2020 16:04 - 30 dec 2020 16:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc.standart alimentarea 2020 berezovschi.docx
Documentele la ofertă
18.11.19 10:32
duae alimentarea 2020 bere(5).doc
Documentele la ofertă
18.11.19 10:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Savuros Prim

Preţul ofertei: 2 257 063,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna oferta câștigătoare având cel mai mare punctaj acumulat.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea privata pe actiuni PONTEM

Preţul ofertei: 2 257 063,20 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări