1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2019 14:55
până la 24.11.2019 10:18
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2019 10:18
până la 19.12.2019 10:18
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 048 176,50 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2019, 14:55 - 24 nov 2019, 10:18
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2019, 10:18 - 19 dec 2019, 10:18
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii alimentare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Caraiman
Telefonul de contact
022233445
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2019, 14:23
Data ultimilor modificări
22 nov 2019, 10:18
Valoarea estimată (fără TVA)
5 048 176,50 MDL
Achizitii.md ID
21014481
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
1 ian 2020 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Gimnaziul nr. 93 - cl. 1-4 65cop x 171 zile x 13.65lei=151719,75 GRP 17cop x 171zile x 23.00 lei = 66861.00 TBC 6cop x 171zile x 23.00lei =23598,00 cl.5-9 13cop x 171zile x 13.65lei =30343.95 Suma totală 281859.30 Gr.0 18cop x 171zile x 28.45lei =87569,10 Total general instituție 369428,40 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
LT Ion Creangă - cl.1-4 457cop x 171zile x 13.65lei = 1066706.55 GRP 37cop x 171zile x 23.00lei = 145521.00 cl.5-9 28cop x 171zile x 13.65lei =65356.20 Suma totală 1277583.75 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Gimnaziul nr. 45 - cl.1-4 19cop x 171zile x 13.65lei =44348.85 GRP 5cop x 171zile x 23.00lei = 19665.00 cl.5-9 5cop x 171 zile x 13.65lei =11670.75 Suma totală 75684.60 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
LT Grătiești - cl.1-4 187cop x 171zile x 13.65lei =436486.05 DGR 40cop x 171zile x 23.00lei =157320.00 cl.5-9 49cop x 171zile x 13.65lei =114373.35 Suma totală 708179.40 Gr.0 59cop x 171zile x28.45lei = 287032,05 Total general instituție 995211,45 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
LT M.Basarab - cl.1-4 130cop x 171zile x 13.65lei =303439.50 GRP 26cop x171zile x 23.00lei =102258.00 cl.5-9 32cop x 171zile x13.65lei =74692.80 Suma totală 480390.30 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Gimnaziul nr. 77 - cl. 1-4 45cop x 171zile x 13.65lei = 105036,75 GRP 12cop x 171zile x 23.00 lei = 47196.00 TBC 4cop x 171zile x 23.00 lei =15732,00 cl.5-9 13cop x 171zile x13.65 lei =30343.95 Suma totală 198308,7 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
LT Dragoș Vodă - cl.1-4 98cop x 171zile x 13.65lei =228746.70 GRP 20cop x 171zile x 23.00 lei =78660.00 TBC 12cop x 171zile x 23.00lei = 47196.00 cl.5-9 44cop x 171zile x 13.65 lei =102702.60 Suma totală 457305.30 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
LT M.Cervante bl.B - cl. 1-4 360cop x 171zile x 13.65lei = 840294.00 GRP 90cop x 171zile x 23.00 lei =353970.00 Suma totală 1194264.00 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae alimentarea 2020 (5).doc
Raport de evaluare
13.11.19 14:55
doc.standart alimentarea 2020.docx
Documentele la ofertă
22.11.19 10:18
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
tenderNotice
22.11.19 10:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP " Riscani-SC"

Preţul ofertei: 5 048 176,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a desemnat cistigatoare oferta.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea privata pe actiuni PONTEM

Preţul ofertei: 5 048 176,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări