Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21014465
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 316 550 MDL
Perioada clarificărilor:
13 nov 2019, 13:13 - 23 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 nov 2019, 10:00 - 26 nov 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Restabilirea Iluminatului stradal a unor străzi din or.Codru mun. Chișinău (atenție cerințe tehnice)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Art. 71 alin.1 lit. g
Data anulării
28 febr 2020, 15:14
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2019, 13:13
Data ultimilor modificări
28 febr 2020, 15:14
Achizitii.md ID
21014465
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Restabilirea Iluminatului stradal a unor străzi din or.Codru mun. Chișinău (atenție cerințe tehnice)
Buget: 1316550.0 MDL
Anulată
Data:
13 nov 2019, 13:26
Subiectul întrebării:
anuntul de participare
Întrebare:
Rugam sa excludeti acest act ,"Actul care atestă dreptul de a livra
bunuri/lucrări/servicii" din anuntul de participare, care poate duce la o neclaritate,acestea drepturi sunt indicate in extras.
Răspuns (14 nov 2019, 09:16):
Acest act se subînțelege din certificatele și contractele pe care le veți prezenta. Nu se va cere licența, pentru ca aceasta nu se mai aprobă. Orice alt act care atestă dreptul de a face lucrări este binevenit.
Data:
13 nov 2019, 18:28
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Putem executa lucrari si in anul 2020???
Răspuns (14 nov 2019, 09:14):
Da. Evident contractul va fi sustituit de un acord adițional de prelungire a termenului de executare pentru anul 2020.
Data:
14 nov 2019, 09:58
Subiectul întrebării:
anuntul de participare
Întrebare:
(nu se va cere licența, pentru ca aceasta nu se mai aprobă. Orice alt act care atestă dreptul de a face lucrări este binevenit.) nu este vorba de licenta dar de EXTRAS....in extras sunt stipulate lista care atestă dreptul de a livra bunuri/lucrări/servicii
Răspuns (14 nov 2019, 11:19):
Anterior pentru cerința respectivă se avea în vedere licența. Astăzi aceasta nu se mai eliberează, respectiv cerința va fi respectată în baza oricărui act care atestă dreptul de a livra/face aceste lucrări, inclusiv EXTRASUL.
Data:
14 nov 2019, 11:22
Subiectul întrebării:
COP
Întrebare:
De ce sa anulat procedura anterioară?
Răspuns (14 nov 2019, 11:35):
Operatorii economici nu s-au conformat documentației de atribuire. Au deviat de la caietul de sarcini.
Data:
14 nov 2019, 11:37
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Preferați corpuri de iluminat MALAGA
Răspuns (14 nov 2019, 13:13):
Dacă nu cunoașteți, cadrul legal nu permite autorității contractante stabilirea unui mărci pentru executarea lucrării. Se stabilesc parametri, volumele și capacitatea. Este necesar să vă conformați cerințelor tehnice, dacă dispuneți de corpuri cu capacitățile menționate în caietul de sarcini și cerințe tehnice.
Data:
18 nov 2019, 13:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Verificati va rog daca e corect scris pu str-la Schinoasa Deal : Cablu СИП 2A 4х50+1x70mm2 -30 m?
2A 4x50 ?
Răspuns (21 nov 2019, 16:40):
În caietul de sarcini pentru str-la Schinoasa Deal în punctul 2 este stabilit - material Cablu SIP 2A 4*50+1*70 mm2. - de 30 m
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK