1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2019 16:33
până la 20.11.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2019 17:00
până la 27.11.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 380 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2019, 16:33 - 20 nov 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2019, 17:00 - 27 nov 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de suport şi întreținere tehnică a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 nov 2019, 11:53
Valoarea estimată (fără TVA)
1 380 000 MDL
Achizitii.md ID
21014364
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunării Naționale 1
Durata contractului
31 dec 2019 02:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport şi întreținere tehnică a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice CPV: 72510000-3 - Servicii de gestionare informatică
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
Anuntul de intenție
Documentele la ofertă
Anunț de intenție
11.11.19 16:33
Specificatia tehnica
Specificaţie tehnică
Specificație tehnică
11.11.19 16:33
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentație standard
11.11.19 16:33
Anuntul de participare
tenderNotice
Anunț de participare
11.11.19 16:33
Fisa de date a achizitiei
Documentele la ofertă
FDI
11.11.19 16:33
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
11.11.19 16:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS "QSystems" SRL

Preţul ofertei: 1 380 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pe motiv că satisface toate cerințele concursului.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări