Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 5 790 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2019, 11:40 - 18 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2019, 10:00 - 25 nov 2019, 10:30
Începutul licitației: 26 nov 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Terminale radio portabile în standard TETRA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corduneanu Elena
Telefonul de contact
022-868-066
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2019, 10:28
Data ultimilor modificări
17 ian 2020, 16:24
Valoarea estimată (fără TVA)
5 790 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
23 160 MDL
Achizitii.md ID
21014258
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
1 dec 2019 11:37 - 20 dec 2019 11:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Terminale radio Mobile TETRA CPV: 32500000-8 - Echipament de telecomunicaţii
Cantitatea: 130.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Terminale radio Fixe TETRA CPV: 32500000-8 - Echipament de telecomunicaţii
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Terminale radio Portabile TETRA CPV: 32500000-8 - Echipament de telecomunicaţii
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Terminale radio Portabile Camuflate (discrete) TETRA CPV: 32500000-8 - Echipament de telecomunicaţii
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
8.11.19 11:40
documentație tetra.doc
Documentele la ofertă
documentație
8.11.19 11:40
duae tetra.doc
Documentele la ofertă
duae
8.11.19 11:40
cait de sarcini.semnat.pdf cait de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
cait de sarcini
8.11.19 11:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

,,Fors-Computer” SRL

Preţul ofertei: 4 761 500 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 4 761 830 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări