1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2019 16:00
până la 20.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2019 10:00
până la 05.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 16 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2019, 16:00 - 20 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2019, 10:00 - 5 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

cu călcîi deschis, partea de sus din materiale textile, talpa din materiale polimerice, mărimi 40 – 45 GOST 1135-2005
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2019, 14:14
Data ultimilor modificări
6 nov 2019, 16:00
Valoarea estimată (fără TVA)
16 000 MDL
Achizitii.md ID
21014162
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
7 dec 2019 14:42 - 28 febr 2020 15:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Încălţăminte de interior pentru bărbati - ciupici CPV: 39500000-7 - Articole textile
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
6.11.19 16:00
duae.doc
Documentele la ofertă
6.11.19 16:00
model contract.doc
Model de сontract
6.11.19 16:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.R.L. ARSEC

Preţul ofertei: 14 633,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 15 160 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări