1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2019 11:05
până la 11.11.2019 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2019 15:00
până la 14.11.2019 15:00
3
Licitaţie
de la 15.11.2019 14:00
până la 15.11.2019 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 395 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2019, 11:05 - 11 nov 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2019, 15:00 - 14 nov 2019, 15:00
Începutul licitației: 15 nov 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Agendele și calendarele urmează a fi confecționate în strictă conformitate cu caracteristicele tehnice stabilite în Anunțul de participare, astfel ca produsele să corespundă solicitării autorității contractante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Ivanov
Telefonul de contact
022-82-32-92
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2019, 10:59
Data ultimilor modificări
6 nov 2019, 13:22
Valoarea estimată (fără TVA)
395 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 950 MDL
Achizitii.md ID
21014139
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
16 nov 2019 11:04 - 30 dec 2019 11:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Calendare de perete CPV: 22900000-9 - Diverse imprimate
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Agende pentru anul 2020 CPV: 22900000-9 - Diverse imprimate
Cantitatea: 2300.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia_standard_bunuri.pdf Documentatia_standard_bunuri.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard bunuri
6.11.19 11:05
Mostra.jpg
Specificaţie tehnică
Mostra de agenda solicitată
6.11.19 11:05
FDA.pdf FDA.pdf
Specificaţie tehnică
FDA
6.11.19 11:05
DUAE.pdf DUAE.pdf
Documentele la ofertă
DUAE obligatoriu spre completare
6.11.19 11:05
Anunt_de_participare agende.pdf Anunt_de_participare agende.pdf
tenderNotice
Anunt_de_participare agende
6.11.19 11:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS Combinatul poligrafic

Preţul ofertei: 163 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ca urmare a evaluării ofertelor şi caracteristicilor tehnice prezentate de catre ofertanti, grupul de lucru a decis desemnarea câştigătorului și atribuirea contractului operatorului economic ,, IS Combinatul Poligrafic"
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tipografia-Sirius SRL

Preţul ofertei: 337 410 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Balacron

Preţul ofertei: 341 340 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări