1
Perioada de actualizare
de la 07.11.2019 09:37
până la 12.11.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2019 10:00
până la 19.11.2019 10:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 082 350 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2019, 9:37 - 12 nov 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 nov 2019, 10:00 - 19 nov 2019, 10:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.


Achiziționarea lucrărilor de reparatie a Catedrei de Reabilitare medicală,medicină fizică și terapie manuală din incinta Spitalului Clinic Feroviar Central, niv.2 din str. Gheorghe Cașu, mun. Chișinău, a USMF ”Nicolae Testemițanu”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
5 nov 2019, 13:21
Data ultimilor modificări
7 nov 2019, 9:37
Valoarea estimată (fără TVA)
1 082 350 MDL
Achizitii.md ID
21014095
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
21 nov 2019 09:35 - 30 dec 2020 09:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea lucrărilor de reparatie a Catedrei de Reabilitare medicală,medicină fizică și terapie manuală din incinta Spitalului Clinic Feroviar Central, niv.2 din str. Gheorghe Cașu, mun. Chișinău, a USMF ”Nicolae Testemițanu” CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
7.11.19 09:37
documentaţia standard.docx
Documentele la ofertă
7.11.19 09:37
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
7.11.19 09:37
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
7.11.19 09:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL OLBI COM

Preţul ofertei: 694 764 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL CONSCOMVAL

Preţul ofertei: 788 581,14 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC"Darconstruct MRVD"SRL

Preţul ofertei: 886 565,02 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

5AQ INVEST SRL

Preţul ofertei: 920 064,68 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări