1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2019 16:12
până la 11.11.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2019 16:00
până la 25.11.2019 16:00
3
Licitaţie
de la 26.11.2019 14:00
până la 26.11.2019 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 655 380,40 MDL
Perioada clarificărilor: 1 nov 2019, 16:12 - 11 nov 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2019, 16:00 - 25 nov 2019, 16:00
Începutul licitației: 26 nov 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Onisifor Ghibu” pentru 09.01.2020 - 24.12.2020
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Nicolae Costin 63/A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cernei Elena
Telefonul de contact
79448348
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2019, 15:54
Data ultimilor modificări
4 nov 2019, 16:48
Valoarea estimată (fără TVA)
1 655 380,40 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
16 553,80 MDL
Achizitii.md ID
21014020
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Nicolae Costin 63/A
Durata contractului
9 ian 2020 15:57 - 24 dec 2020 15:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Onisifor Ghibu” pentru 09.01.2020 - 24.12.2020 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae 2019 aliment iplt o. ghibu.docx
Documentele la ofertă
DUAE
1.11.19 16:12
documentatia standard servicii alimentatie - iplt o.ghibu.docx
Documentele la ofertă
Documentatia Standard Servicii
4.11.19 16:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Societatea privata pe actiuni PONTEM

Preţul ofertei: 1 589 600 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ISAP cantina Liceist

Preţul ofertei: 1 655 380,35 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul ofertei este stabilit conform normelor financiare pentru alimentația elev/zi (legea nr. 10/2009, HG nr.722/2018, Decizia Consiliului mun. Chișinău nr. 9/4 din 19.12.2018.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări