1
Perioada de actualizare
de la 05.11.2019 16:17
până la 18.11.2019 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2019 00:00
până la 02.12.2019 23:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 545 750 MDL
Perioada clarificărilor: 5 nov 2019, 16:17 - 18 nov 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2019, 0:00 - 2 dec 2019, 23:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii hrană elevi (dejun, prînz, cină) pentru anul 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sprîncenoaia 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
director adjunct pe gospodarie
Telefonul de contact
069572817
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2019, 11:14
Data ultimilor modificări
5 nov 2019, 16:17
Valoarea estimată (fără TVA)
1 545 750 MDL
Achizitii.md ID
21013992
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sprîncenoaia 1
Durata contractului
1 ian 2020 18:00 - 30 dec 2020 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii hrană elevi (dejun, prânz, cină) pentru anul 2020 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 162.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii 2020.docx
Documentele la ofertă
documentație standart
5.11.19 16:17
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
formular DUAE
5.11.19 16:17
Documentele lotului
caiet de sarcini.docx
caiet de sarcini
5.11.19 16:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CRIZANTEMA S.R.L.

Preţul ofertei: 1 545 750 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea privata pe actiuni PONTEM

Preţul ofertei: 1 545 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai bun raport preț - calitate, meniu divers bogat în vitamine și fibre, număr maxim de calorii
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări