1
Perioada de actualizare
de la 30.10.2019 15:25
până la 11.11.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2019 11:00
până la 05.12.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 861 406,45 MDL
Perioada clarificărilor: 30 oct 2019, 15:25 - 11 nov 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2019, 11:00 - 5 dec 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini şi condiţiilor speciale în p.18 din Anunţul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru Ludmila
Telefonul de contact
022-44-53-87
Datele achizitiei
Data publicării
30 oct 2019, 15:11
Data ultimilor modificări
30 oct 2019, 15:25
Valoarea estimată (fără TVA)
11 861 406,45 MDL
Achizitii.md ID
21013911
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Instituţiile subordonate
Durata contractului
9 ian 2020 15:23 - 24 dec 2020 15:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_servicii de alim.doc
Documentele la ofertă
DUAE
30.10.19 15:25
doc standard servicii.doc
Documentele la ofertă
Doc standard
30.10.19 15:25
caiet de sarcini servicii de alim.pdf caiet de sarcini servicii de alim.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
30.10.19 15:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP " Riscani-SC"

Preţul ofertei: 11 861 406,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a prezentat toate actele solicitate, totodată îndeplineste cerințele de calificare și selecție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea privata pe actiuni PONTEM

Preţul ofertei: 11 861 406,45 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări