1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2019 16:11
până la 11.11.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2019 12:00
până la 04.12.2019 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 195 600 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2019, 16:11 - 11 nov 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2019, 12:00 - 4 dec 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Congelat merluciu, făra cap,,coadă și fără măruntaie, cu greutatre de la 150-200 gr/buc. Ambalat în cutii 1-5 kg. Se livrează cu transport care necesită regim termic special. Standard: HG nr. 520 din 22.06.2010 Acte ce denotă calitatea produsului: -certificat sanitar-veterinar
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oboroc Tatiana
Telefonul de contact
022271022/067298981
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2019, 15:12
Data ultimilor modificări
31 oct 2019, 11:56
Valoarea estimată (fără TVA)
1 195 600 MDL
Achizitii.md ID
21013844
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Durata contractului
1 ian 2020 00:00 - 30 iun 2020 16:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fileu de merluciu, congelat CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 9800.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Pește congelat CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 9800.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Documentele la ofertă
29.10.19 16:11
graficul de livrare .docx 1.docx
Clarificări pentru participanți
29.10.19 16:11
documentatia standard1.docx
Documentele la ofertă
29.10.19 16:11
anunt sem i.doc
Documentele la ofertă
Modificare la punctul 14, rubrica Descrierea criteriului/cerinței, la cerința 18 s-a introdus /sucul, mazăre verde, roșii în suc propriu, magiunuri, gemuri /
31.10.19 11:56
documentatia standard1.docx
Clarificări pentru participanți
31.10.19 11:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pascolina

Preţul ofertei: 1 169 630 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A prezentat documentele solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AVT LUX COM

Preţul ofertei: 1 190 700 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări