1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2019 15:18
până la 10.11.2019 10:41
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2019 10:41
până la 22.11.2019 03:11
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2019, 15:18 - 10 nov 2019, 10:41
Perioada de depunere a ofertelor: 10 nov 2019, 10:41 - 22 nov 2019, 3:11
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier de birou pentru sediul Procuraturii Generale, Procuratura of. Ceadâr-Lunga,
Procuratura anticorupţie of. Sud, Procuratura raionului Anenii-Noi.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hîncu Tatiana
Telefonul de contact
069999291
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2019, 15:09
Data ultimilor modificări
8 nov 2019, 10:41
Valoarea estimată (fără TVA)
2 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21013843
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
22 nov 2019 08:00 - 25 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mobilier de birou CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae mobilier cerintele ac.docx
Documentele la ofertă
29.10.19 15:18
aneni toate.pdf aneni toate.pdf
Specificaţie tehnică
Schiţe Anenii Noi
29.10.19 15:18
mobila ceadirlunga.pdf mobila ceadirlunga.pdf
Specificaţie tehnică
Schiţe Ceadâr Lunga
29.10.19 15:18
duae mobilier.semnat.pdf duae mobilier.semnat.pdf
Documentele la ofertă
29.10.19 15:18
documentatia_standard_bunuri (1).docx
Documentele la ofertă
29.10.19 15:18
procuratura anticoruptie.pdf procuratura anticoruptie.pdf
Specificaţie tehnică
Schiţe Anticorupţie Sud
29.10.19 15:18
img_3083.jpg
Specificaţie tehnică
30.10.19 15:41
numere mobilier pg final.pdf numere mobilier pg final.pdf
Specificaţie tehnică
Schiţe Procuratura Generală
5.11.19 13:20
perete2-schita.pdf perete2-schita.pdf
Documentele la ofertă
pozitia 307
8.11.19 10:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"LAMACCES" SRL

Preţul ofertei: 1 150 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității tehnice şi/sau profesionale
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Primobil-Lux

Preţul ofertei: 1 573 291,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: După emiterea la 26.11.2019 de către grupul de lucru pentru achiziţii a Procuraturii Generale a Deciziei de atribuire nr.99/19 a contractului companiei “LAMACCES” SRL şi după remiterea acesteia pentru înregistrare la Agenţia Achiziţii Publice, la 28.11.2019 la ora 13:58 în poşta electronică a autorităţii contractante a parvenit scrisoarea nr.24/01-2019 a Directorului executiv al S.C. ”LAMACCES” Alexandr Dobrovolschi privind refuzul şi imposibilitatea de executare a ofertei formulate la licitaţia deschisă nr.21013843, Mtender, ocds-b3wdp1-MD1572354659648 din 29.10.2019 privind achiziţionarea mobilierului de birou. Conform prevederilor art.69 alin.(11) şi alin.(6) lit.a) din Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, autoritatea contractantă a dispus anularea deciziei de atribuire şi reluarea procedurii de evaluare a ofertelor. Urmare a reluării procedurii de evaluare şi examinării ofertelor formulate, grupul de lucru pentru achiziţii a Procuraturii Generale, ghidându-se de prevederile art.26 şi art.31 din Legea nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice vă informează că, a desemnat câștigătoare oferta formulată de către operatorul economic „Primobil-Lux” SRL în valoare de 1573291,67 lei.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"ARAMA-R"

Preţul ofertei: 1 692 459,17 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

VMS-COMPANIE

Preţul ofertei: 1 833 333,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Stejaur SA

Preţul ofertei: 1 870 727,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Mobilier de birou
Data:
31 oct 2019, 08:55
Subiectul întrebării:
specificatii tehnice
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa divizati pe loturi conform raioanelor, deoarece este un volum destul de mare, din acest motiv executarea mobilierului nu va fi posibila sa fie in termenul stabilit de 21 de zile. Pentru a permite participarea a mai multor operatori economici. Va multumim anticipat.
Răspuns (31 oct 2019, 15:58):
Va salut...Cu regret ...Instituţia nu poate şi nu doreste împărtirea pe loturi a procedurii de achizitie, pe motiv că achiziţionarea se face în mod centralizat, iar în raioane volumul (cantitatea) mobilierului nu este atit de mare, astfel nefiind expedienta procedura de scindare în loturi.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări