1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2019 10:37
până la 14.11.2019 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2019 08:00
până la 05.12.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 32 400 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2019, 10:37 - 14 nov 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2019, 8:00 - 5 dec 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Spalarea-plapome de iarna,inclusiv,Receptionare,Spalare,Uscare,Tratamente speciale,(detasarea petelor,reparatii minore)Impachetare,Livrare,Receptionare La Comanda conform necesitatilor Spitalului Raional Ungheni Receptionare,Livrarea se va efectua cu transportul ofertantului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Str.Nationala37
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Munteanu
Telefonul de contact
078877442
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2019, 11:41
Data ultimilor modificări
4 nov 2019, 11:12
Valoarea estimată (fără TVA)
32 400 MDL
Achizitii.md ID
21013668
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, Str.Nationala37
Durata contractului
1 ian 2020 10:19 - 30 dec 2020 10:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Spalarea-plapome de iarna,inclusiv,Receptionare,Spalare,Uscare CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae spalatorie.docx
Documentele la ofertă
4.11.19 10:37
documentatia standard spalatorie 2020.docx
Documentele la ofertă
4.11.19 10:37
anunt_de_participare spalatorie 2020.docx
Documentele la ofertă
4.11.19 10:37
duae spalatorie.semnat.pdf duae spalatorie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
4.11.19 11:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Unfloria

Preţul ofertei: 32 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări