Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
28.10.2019 11:08
până la 07.11.2019 11:00
până la 07.11.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
07.11.2019 11:00
până la 17.11.2019 11:00
până la 17.11.2019 11:00
3
Licitaţie
de la
18.11.2019 08:00
până la 18.11.2019 14:38
până la 18.11.2019 14:38
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
848 500 MDL
Perioada clarificărilor:
28 oct 2019, 11:08 - 7 nov 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 nov 2019, 11:00 - 17 nov 2019, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Cărţi de bibliotecă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2019, 11:08
Data ultimilor modificări
30 oct 2019, 10:54
Achizitii.md ID
21013659
MTender ID
CPV
22100000-1 - Cărţi, broşuri şi pliante tipărite
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț, invitație de participare,cărţi de bibliotecă 2 redactat , 2019.pdf
anunț, invitație de participare,cărţi de bibliotecă 2 redactat , 2019.pdf
Istoricul documentului
-
anunț, invitație de participare,cărţi de bibliotecă 2 redactat , 2019.pdf
anunț, invitație de participare,cărţi de bibliotecă 2 redactat , 2019.pdf
ID: 8ad2c755-4b19-42e6-bb93-a64c2d78ca02
Documentele la ofertă
-
anunț, invitație de participare,cărţi de bibliotecă 2 redactat , 2019.pdf
anunț, invitație de participare,cărţi de bibliotecă 2 redactat , 2019.pdf
ID: 8ad2c755-4b19-42e6-bb93-a64c2d78ca02
Documentele la ofertă
-
anunț, invitație de participare,cărţi de bibliotecă 2 , 2019.pdf
anunț, invitație de participare,cărţi de bibliotecă 2 , 2019.pdf
ID: 8ad2c755-4b19-42e6-bb93-a64c2d78ca02
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Cărţi de bibliotecă
30.10.19 10:54
Data:
29 oct 2019, 16:42
Subiectul întrebării:
termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua. Tinand cont de faptul ca majoritatea cartilor urmeaza a fi importate in Republica Moldova si livrate in termen de doar 15 zile din data semnariii contractului, consideram acest termen extrem de mic. Tinand cont de specificul si termenele procedurile aferente dupa semnarea contractului-, care reprezinta deja confirmarea achizitiei, procesarea comenzilor catre furnizori, colectarea comenzilor, logistica transportul, etc, consideram necesara extinderea acestuia la 30-45 zile.
Răspuns (30 oct 2019, 10:43):
va multumim pentru recomandari , vom extinde termenul de livrare .
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK