Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21013627
1
Perioada de actualizare
de la
23.10.2019 17:12
până la 04.11.2019 09:00
până la 04.11.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
04.11.2019 09:00
până la 25.11.2019 09:00
până la 25.11.2019 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
449 255 EUR
Perioada clarificărilor:
23 oct 2019, 17:12 - 4 nov 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 nov 2019, 9:00 - 25 nov 2019, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Echipament special pentru efectuarea controlului la trecerea frontierei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2019, 17:12
Data ultimilor modificări
31 oct 2019, 10:59
Achizitii.md ID
21013627
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Dispozitiv de citire a documentelor de călătorie cu calculator încorporat
Buget: 263355.0 EUR
Activ
Lotul nr. 2 - Complexul hardware-software mobil pentru citirea documentelor de călătorie (pașapoartelor)
Buget: 52671.0 EUR
Activ
Lotul nr. 3 - Complex hardware-software destinat verificării detaliate a autenticităţii documentelor de călătorie. Comparator video-spectral
Buget: 37800.0 EUR
Activ
Lotul nr. 4 - Dispozitiv pentru verificarea operativă a autenticității documentelor de călătorie
Buget: 37800.0 EUR
Activ
Documentele procedurii de achiziție
garanție bancară în valută străină.pdf
garanție bancară în valută străină.pdf
Garanțiile la contract
23.10.19 17:12
Data:
31 oct 2019, 10:59
Subiectul întrebării:
Semnatura electronica
Întrebare:
In urma analizei dosarului, se observa faptul ca Autoritatea Contractanta este orientata si spre participarea operatorilor economici straini. Cu toate acestea, companiile nerezidente sunt in imposibilitatea de a semna electronic documentele ofertei. Din acest considerent, solicitam respectuos sa precizati, daca ofertele companiilor nerezidente nesemnate electronic vor fi acceptate de catre Autoritatea Contractanta.
Răspuns (4 nov 2019, 08:56):
În conformitate cu prevederile art.16 alin.(1) al Legii nr.131 din 15.07.2015 privind achizițiile publice, „Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice.”. În context menționăm că, grupul de lucru pentru achiziții al autorității contractante prin prisma competențelor cu care este învestită urmează să examineze multiaspectual ofertele și să se expună prin vot în raport cu acceptarea/respingerea ofertelor în funcție de circumstanțele speței.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK