Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 375 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 oct 2019, 10:53 - 30 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 oct 2019, 10:00 - 5 nov 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de tîmplărie (ferestre PVC cu instalare)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Anulata procedura din motivul erorilor tehnice
Data anulării
28 oct 2019, 11:53
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Miron Costin 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ecaterina Gasnas
Telefonul de contact
79279927
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2019, 10:53
Data ultimilor modificări
28 oct 2019, 11:53
Achizitii.md ID
21013590
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
23 oct 2019, 11:17
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
1) De ce publicati devizul? 2) De ce planificati suma gresit? Indicind intentionat Cheltuieli de transport 3%, cheltuieli de regie 7%, beneficiu de deviz 3%? pe cind sunteti obligati sa planificati Transportarea materialelor pe mun. Chisinau 7%, Cheltuieli de regie 14,5% si beneficiu de deviz 6%.
Răspuns (23 oct 2019, 11:25):
Buna ziua, Ne scuza-ti facem corectarile necesare. Multumim pentru informare.
Data:
23 oct 2019, 14:07
Subiectul întrebării:
Suma planificata
Întrebare:
Caietul de sarcini l-ati publicat, dar referitor la greselile de la sfirsitul devizului? (cheltuieli de transport, Regie si Beneficiu de deviz) Suma planificata trebuie sa fie de 429 230 fara TVA
Răspuns (24 oct 2019, 20:34):
Buna ziua, Toata greselile au fost corectate. Va multumim pentru remarca Dvstra. Grupul de lucru se asigura ca sa nu mai fie greseli pe parcusrul acestei proceduri de achizitie.
Data:
28 oct 2019, 09:38
Subiectul întrebării:
Suma planificata
Întrebare:
Greselile nu au fost corectate, deoarece cind ati planificat lucrarile indicind Cheltuieli de transport 3%, cheltuieli de regie 7%, beneficiu de deviz 3% suma fara TVA era de 375 000 lei, in urma modificarii trebuie sa se schimbe suma planificata (429 230 lei fara TVA) rog sa faceti modificarile necesare!
Răspuns (28 oct 2019, 11:48):
Buna ziua, Echipa de lucru va reviziu inca o data acesta intrebare. Bugetul ramine neschimbat suma totala planificata FARA TVa este de 375000 de lei.
Data:
28 oct 2019, 11:52
Subiectul întrebării:
SUMA PLANIFICATA
Întrebare:
norma.Agentii economici trebuie sa efectueze lucrari din banii proprii,NOI AM OBSERVAT CA DEJA E UN STIL SA PRECONIZEZI LUCRI MAI MUKLTE DECHIT PERMITE BUGETU!!!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.