1
Perioada de actualizare
de la 15.10.2019 17:00
până la 29.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.10.2019 10:00
până la 13.11.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 293 250 MDL
Perioada clarificărilor: 15 oct 2019, 17:00 - 29 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 oct 2019, 10:00 - 13 nov 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Peşte ,,Merluciu” Hec congelat, fără cap, fără coadă și măruntae, în stare eviscerată (cutii), 0.35-0,5 kg, fără impurități și miros străin. Livrarea 3 ori pe lună nu mai târziu de ora 14:00, conform comenzilor de la depozitul instituției. Perioada 01.01.2020-30-06.2020. La etapa evaluării ofertelor se va prezenta mostră.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
15 oct 2019, 16:39
Data ultimilor modificări
17 oct 2019, 13:06
Valoarea estimată (fără TVA)
293 250 MDL
Achizitii.md ID
21013283
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2020 16:44 - 29 iun 2020 16:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peşte „Merluciu” Hec. CPV: 15200000-0 - Peşte preparat şi conserve de peşte
Cantitatea: 8000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
16.10.19 10:00
duae.doc
Documentele la ofertă
16.10.19 10:00
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
16.10.19 10:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AMAGER-COM

Preţul ofertei: 273 360 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Pascolina

Preţul ofertei: 279 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerițelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 285 360 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 286 640 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări