1
Perioada de actualizare
de la 13.10.2019 12:25
până la 08.11.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2019 11:00
până la 18.11.2019 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 13 130 200 MDL
Perioada clarificărilor: 13 oct 2019, 12:25 - 8 nov 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2019, 11:00 - 18 nov 2019, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare pentru instituțiile de educație timpurie din subordinea DETS Buiucani, pentru prima jumătate a anului 2020

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cercel Doina
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
13 oct 2019, 12:25
Data ultimilor modificări
17 oct 2019, 14:57
Achizitii.md ID
21013221
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - Orez
Buget: 60000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Stafide
Buget: 58800.0 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 23 - Migdale
Buget: 235000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 24 - Banane
Buget: 400000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 30 - Zahăr
Buget: 250000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 33 - Conopida
Buget: 144000.0 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Carne de vită, dezosată, refrigerată (de animale tinere)
Data:
15 oct 2019, 11:22
Subiectul întrebării:
"în caserole 2 kg, în atmosferă controlată ATC"
Întrebare:
Buna ziua. De ce in caserole? se adauga un costa mai mare la produs, plus e si consum de plastic, doar nu pastrati carnea timp de 2 saptamani. Va rog sa excludeti "caserola", si/sau adaugati "in vacuum". Asa veti achita mai putin pentru ambalaj, veti reduce consumul de plastic fara a pierde din termenul de valabilitate a produsului.
Răspuns (15 oct 2019, 12:46):
Buna ziua, DETS Buiucani a luat cunostință cu solicitarea dumneavoastră, astfel, Vă comunicăm că atît caserolele cît si ambalajul vacuum sunt din plastic, prin urmare nu se reduce consumul din plastic oricât nu ne-am dori acest lucru, dar, nu toți agenții economici dețin utilaje de învacumare, astfel, se restrînge dreptul unor operatori economici de a participa la procedura respectivă, cu referire la ambalarea în caserole este un proces mai simplu și accesibil.
Data:
16 oct 2019, 13:40
Subiectul întrebării:
în caserole 2 kg, în atmosferă controlată ATC
Întrebare:
Buna, adaugati va rog si tip de ambalaj in vacuum (VID), vor participa mai multi furnizori. Multumesc!
Răspuns (17 oct 2019, 14:41):
Buna ziua, DETS Buiucani a luat cunostință cu solicitarea dumneavoastră, în urma convocării grupului de lucru si analizării solicitării dvoastră, s-a luat decizia de a se rectifica cerințele autorității contractante prin includerea si a ambalajului de tip vacuum.
Data:
17 oct 2019, 12:55
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
De ce solicitati atitea documente la momentul depuneri daca obligatori sunt DUAE,F4.1,F4.2:F3,2,
Răspuns (17 oct 2019, 14:43):
Este dreptul autorității contractante de a solicita anumit documente confirmative/obligatorii, în deosebi ca merge vorba de alimentatia a peste 5000 de copii pe o perioadă de 6 luni.
Data:
17 oct 2019, 15:36
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Dar acici nu are nici o atributie momentul depuneri ,dupa depunere se cer celelalte doc,(legea achizitii 131 art 20) de la potetialii cistigatori .cee ce nui corect fata de agenti economici sa depuna o sumedenie de doc
Răspuns (17 oct 2019, 16:55):
Multumim frumos de indiciu, autoritatea contractanta cunoaste ce este DUAE, cu toate acestea, daca aveti intentia de a participa la procedura respectiva rugam respectuos sa prezentati actele indicate in documentatia de atribuire. Rugam sa nu confundați solicitarea anumitor clarificari la momentul evaluarii proedurii cu prezentarea actelor, întrucât și pe platforma electronica se specifică că ”Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire”. O zi frumoasa.
Data:
24 oct 2019, 11:07
Subiectul întrebării:
Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2020?
Întrebare:
De ce termenul de livrare este Ianuarie-iunie 2020, dar Termenul de valabilitate a contractului: 31 decembrie 2020?
Răspuns (25 oct 2019, 11:05):
Buna ziua, livrarea produselor este preconizata pentru ianuarie-iunie 2020, dar, în urma consumării produselor, poate aparea necesitatea de a încheia acorduri bilaterale de majorare a contractelor ulterior lunii iunie, prin urmare contractul va fi valabil pina la 31 decembrie 2020.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.