Achiziţie publică
21013218
Achiziţionarea serviciilor pentru modificările în softul aplicativ a Sistemului Informațional CNAS pentru anii 2019-2020
1
Perioada de actualizare
de la 11.10.2019 17:02
până la 28.10.2019 12:00
până la 28.10.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2019 12:00
până la 31.10.2019 13:00
până la 31.10.2019 13:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
2 200 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 oct 2019, 17:02 - 28 oct 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 oct 2019, 12:00 - 31 oct 2019, 13:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de modificarea în softul aplicativ conform Listei componentelor aplicative din SII CNAS
Modificările in softul aplicativ:
a) Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţia din domeniul respective;
b) Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniul respective;
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-procese;
d) Documentarea (conform cerinţelor Ordinului MTIC nr. 78 din 01.06.2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006) şi instruirea pentru noile funcţionalităţilor, modificărilor implementate;
e) consultanţă în formă de răspunsuri scrise la întrebările cu privire softul aplicativ, și în formă de prezentările în oficiu CNAS cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ;
f) Modificările privind problemele apărute în cadrul implementării şi exploatării produselor software:
i. Perfecţionarea controlului la introducerea datelor;
ii. Controale suplimentare la introducerea datelor, necesitatea cărora a fost depistată în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
iii. Perfecţionarea algoritmilor de prelucrare a informaţiei după introducerea acesteia;
iv. Adăugarea unor noi elemente în tabelele de introducere a datelor pentru facilitarea lucrului utilizatorului, necesitatea cărora a apărut în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
g) Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu
• platformă de ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mare.
Efortul preconizat pentru modificări într-un an constituie 48 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Semnare și respectarea: acordului privind asigurarea securităţii datelor şi utilizarea accesului de la distanţă la resursele informaţionale CNAS Anexa nr. 7 din contractul model din Documentația standard
Modificările in softul aplicativ:
a) Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţia din domeniul respective;
b) Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniul respective;
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-procese;
d) Documentarea (conform cerinţelor Ordinului MTIC nr. 78 din 01.06.2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006) şi instruirea pentru noile funcţionalităţilor, modificărilor implementate;
e) consultanţă în formă de răspunsuri scrise la întrebările cu privire softul aplicativ, și în formă de prezentările în oficiu CNAS cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ;
f) Modificările privind problemele apărute în cadrul implementării şi exploatării produselor software:
i. Perfecţionarea controlului la introducerea datelor;
ii. Controale suplimentare la introducerea datelor, necesitatea cărora a fost depistată în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
iii. Perfecţionarea algoritmilor de prelucrare a informaţiei după introducerea acesteia;
iv. Adăugarea unor noi elemente în tabelele de introducere a datelor pentru facilitarea lucrului utilizatorului, necesitatea cărora a apărut în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
g) Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu
• platformă de ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mare.
Efortul preconizat pentru modificări într-un an constituie 48 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Semnare și respectarea: acordului privind asigurarea securităţii datelor şi utilizarea accesului de la distanţă la resursele informaţionale CNAS Anexa nr. 7 din contractul model din Documentația standard
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 oct 2019, 16:15
Valoarea estimată (fără TVA)
2 200 000 MDL
Achizitii.md ID
21013218
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău str. Gh. Tudor, 3
Durata contractului
1 nov 2019 02:00 - 30 nov 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziţionarea serviciilor pentru modificările în softul aplicativ a Sistemului Informațional CNAS pentru anii 2019-2020
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Docum Stand pentru modificarile SOFT APLICATIV a SII CNAS 2019-converted.semnat
Documentele la ofertă
ANULAT
11.10.19 17:02
ANUNT serviciilor pentru modific-Гrile +оn softul aplicativ a Sistemului InformaLЫional CNAS pentru anii 2019-2020-converted.semnat
tenderNotice
ANULAT
11.10.19 17:02
Docum Stand pentru modificarile SOFT APLICATIV a SII CNAS 2019 actualizat-converted.semnat
Documentele la ofertă
ANULAT
18.10.19 17:27
ANUNT serviciilor pentru modificările în softul aplicativ a Sistemului Informațional CNAS 2019-2020 actualizat-converted.semnat
tenderNotice
ANULAT
18.10.19 17:27
Doc Stand pentru modificarile in SOFT APLICATIV a SII CNAS 2019-2020 actualizat-converted.semnat
Specificaţie tehnică
ACTUALIZAT
23.10.19 16:15
ANUNT servicii pentru modificări în softul aplicativ a SI CNAS 2019-2020 actualizat-converted.semnat
Specificaţie tehnică
ACTUALIZAT
23.10.19 16:15
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Preţul ofertei:
1 800 000 MDL
Statut:
Anulat
conform deciziei ANSC
09.12.19 07:42
Motivul: conform deciziei ANSC
Documentele de calificare
decizia_de_atribuire29lpmentinanța1-converted.pdf
ID: c67bd2f5-0ea8-4572-894f-7e97081e31e7
Anunț de atribuire
11.11.19 14:08
Documentele depuse cu oferta
duae_softwaresemnat.pdf
ID: 0c2fefa0-a4c4-44e5-94d7-a0f0865ab4df
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.10.19 12:35
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
documentatiadecalificaresemnat.pdf
ID: 19625ef1-2f66-42b7-8cf7-8e52f97ade92
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 12:35
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
lipsarestantilor_221019_dsssemnat.pdf
ID: 3a82a578-256d-4284-bdbe-089d02ef7bf3
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 12:35
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
2019_gold_partnersemnat.pdf
ID: 40c45154-8750-4c24-9681-ab1c02f65d65
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 12:35
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
oferta_programare_cnas_311019_1semnat.pdf
ID: abc65649-ec38-4b04-87c2-6615abd85cac
Propunere financiară
Data încărcării:
31.10.19 12:35
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
extrasbancar28102019semnat.pdf
ID: b8180a12-ce3e-4ecd-abc3-bad3eb7f2f94
Documente de depunere
Data încărcării:
31.10.19 12:35
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
accordgeneral_dsi_dsssemnat.pdf
ID: d637478c-7176-4ebd-883b-701fe815bc0f
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 12:35
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
duae_integratorsigned.pdf
ID: f4ec8f71-8f69-46ef-bf97-2166fc537d6c
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.10.19 12:35
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
2
Denumirea participantului:
BASS Systems
Preţul ofertei:
1 814 400 MDL
Statut:
Învingător
Conform deciziei grupului de lucru
16.12.19 16:36
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia_de_atribuire36lpmentinanța-converted(1).pdf
ID: d7cf0275-fcd9-4e3f-bb21-312ad5a12245
Anunț de atribuire
16.12.19 16:36
Documentele depuse cu oferta
echipa vol 2.zip
ID: 71050d6b-2965-4c40-bef4-d060181f36b3
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.10.19 11:23
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
echipa vol 2.zip
ID: 71050d6b-2965-4c40-bef4-d060181f36b3
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.10.19 11:20
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
echipa.zip
ID: b20e97cb-fa7d-4c53-a63e-35281fccda23
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.10.19 11:23
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
echipa.zip
ID: b20e97cb-fa7d-4c53-a63e-35281fccda23
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
31.10.19 11:20
Data deschiderii:
31.10.19 13:00
certificat de inregistrare.signed.pdf
certificat de inregistrare.signed.pdf
ID: 14c6dfff-0ffb-4cbb-adbb-d504b0c5a781
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
Propunere financiară
Data încărcării:
31.10.19 11:18
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
anexa 1 la f4.1 oferta tehnica bass 2019_2_final.signed.pdf
anexa 1 la f4.1 oferta tehnica bass 2019_2_final.signed.pdf
ID: 7da91c98-0788-466b-a6b6-d2f6dc7cba79
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
op gar cnas 29.10.19.signed.pdf
op gar cnas 29.10.19.signed.pdf
ID: 802ed0e2-6f25-422e-86ad-7cf390327540
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
lipsa datorii bass.signed.pdf
lipsa datorii bass.signed.pdf
ID: 81a1a6ab-db10-4f9c-abf0-2a10a00b8e3c
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
certificat iso 9001.signed.pdf
certificat iso 9001.signed.pdf
ID: a2b194fa-2408-4f09-bd01-c1d16f1485ee
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
Propunere financiară
Data încărcării:
31.10.19 11:18
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
bass descrierea serviciilor_2019.signed.pdf
bass descrierea serviciilor_2019.signed.pdf
ID: f1c5aad6-f490-4870-883e-c51b2e1a021b
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
certificate iso 27001.signed.pdf
certificate iso 27001.signed.pdf
ID: f436cd81-6a6d-4d13-bcb9-11daa499cf87
Documente de calificare
Data încărcării:
31.10.19 11:17
Data deschiderii:
9.12.19 07:42
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK