1
Perioada de actualizare
de la 11.10.2019 17:02
până la 28.10.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2019 12:00
până la 31.10.2019 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 oct 2019, 17:02 - 28 oct 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2019, 12:00 - 31 oct 2019, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de modificarea în softul aplicativ conform Listei componentelor aplicative din SII CNAS
Modificările in softul aplicativ:
a) Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţia din domeniul respective;
b) Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniul respective;
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-procese;
d) Documentarea (conform cerinţelor Ordinului MTIC nr. 78 din 01.06.2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006) şi instruirea pentru noile funcţionalităţilor, modificărilor implementate;
e) consultanţă în formă de răspunsuri scrise la întrebările cu privire softul aplicativ, și în formă de prezentările în oficiu CNAS cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ;
f) Modificările privind problemele apărute în cadrul implementării şi exploatării produselor software:
i. Perfecţionarea controlului la introducerea datelor;
ii. Controale suplimentare la introducerea datelor, necesitatea cărora a fost depistată în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
iii. Perfecţionarea algoritmilor de prelucrare a informaţiei după introducerea acesteia;
iv. Adăugarea unor noi elemente în tabelele de introducere a datelor pentru facilitarea lucrului utilizatorului, necesitatea cărora a apărut în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
g) Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.

Nivelul serviciilor:

1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu
• platformă de ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mare.

Efortul preconizat pentru modificări într-un an constituie 48 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Semnare și respectarea: acordului privind asigurarea securităţii datelor şi utilizarea accesului de la distanţă la resursele informaţionale CNAS Anexa nr. 7 din contractul model din Documentația standard
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiţan Cristina
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 oct 2019, 16:15
Valoarea estimată (fără TVA)
2 200 000 MDL
Achizitii.md ID
21013218
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău str. Gh. Tudor, 3
Durata contractului
1 nov 2019 02:00 - 30 nov 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziţionarea serviciilor pentru modificările în softul aplicativ a Sistemului Informațional CNAS pentru anii 2019-2020 CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Preţul ofertei: 1 800 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: conform deciziei ANSC
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 1 814 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări