Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
08.10.2019 15:15
până la 18.10.2019 10:00
până la 18.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
18.10.2019 10:00
până la 28.10.2019 10:00
până la 28.10.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
389 867 MDL
Perioada clarificărilor:
8 oct 2019, 15:15 - 18 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 oct 2019, 10:00 - 28 oct 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Achiziționarea produselor alimentare pentru semestrul II, 2019
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mitropolit Varlaam 63
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 oct 2019, 15:15
Data ultimilor modificări
11 oct 2019, 9:24
Achizitii.md ID
21013027
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 9 - Pîine din amestec de făină de grîu calitatea I și făină de secară,0,5kg t/amb
Buget: 14340.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
11 oct 2019, 09:24
Subiectul întrebării:
Garantia bancara 1%?
Întrebare:
Transfer la cont, atasați vă rog rechizitele pentru transfer
Răspuns (11 oct 2019, 11:10):
Datele bancare:
Beneficiarul plăţii: Î.M „PIAȚA CENTRALĂ”
Denumirea Băncii: B.C.”Moldindconbank” S.A.
Codul fiscal: 1003600056726
Contul de decontare: MD32ML000000022512091783
Contul bancar: MOLDMD2X309
Data:
17 oct 2019, 10:24
Subiectul întrebării:
graficul de livrare
Întrebare:
cum sa intelegem" 5/saptamina,de luni -vineri",corect a cincea zii din saptamina sau in fiecare zii?
Răspuns (17 oct 2019, 10:32):
Livrare 5/saptamina, luni-vineri - in fiecare zi.
Data:
17 oct 2019, 10:39
Subiectul întrebării:
Costuri
Întrebare:
Ati luat in calcu costurile de livrare in fiecare zii si considerati ca este economic avantajos.sunteti gata sa platiti costuri mai mari pentru placerea de a livra cite citeva kg in fiecare zii produse care au termen de pastrare mare.de ex.:zahar ,cr de griu ...
Răspuns (17 oct 2019, 12:00):
S-a solicitat livrarea direct la instituții deoarece Întrteprinderea nu dispune de transport specializat
Data:
17 oct 2019, 10:42
Subiectul întrebării:
punct de livrare
Întrebare:
Buna ziua ,punctul de descarcare sunt dotate cu rampa sau au un loc separat pentru descarcarea marfii la institutile date
Răspuns (17 oct 2019, 13:04):
Puntele de descărcare nu au rampă, marfa se descarcă la intrarea în cantină
Data:
17 oct 2019, 12:32
Subiectul întrebării:
costuri
Întrebare:
Ati spuns ca livrarea e in fiecare zii ,aveti in jur la 20 de institutii ,repet intrebarea :ati luat in calcul aceste costuri, de a livra in fiecare zii pentru fiecare institutie in parte?
Răspuns (17 oct 2019, 13:18):
Da
Data:
17 oct 2019, 13:09
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Intrarea in cantina unde se afla la intrarea in instituti?cum are loc descarcare?
Răspuns (17 oct 2019, 13:19):
Marfa se descarcă la intrarea în cantină
Data:
17 oct 2019, 14:06
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Unde anume se afla aceasta intrare in cantina in dos aparte a cladirei ? sau prin intrare centrala a cladirei(institutiei) unde intra copii ,profesori ...dati va rog niste raspunsuri mai concrete,caci vb de livrare a marfurilor in instituti in care sunt copii,acesta este un detaliu foarte important
Răspuns (18 oct 2019, 08:51):
Toate intrările în cantine sunt separate de intrările principale ale instituțiilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK