1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2019 12:35
până la 25.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2019 10:00
până la 01.11.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 411 200 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2019, 12:35 - 25 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2019, 10:00 - 1 nov 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Centru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Pîrvu
Telefonul de contact
022223274
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2019, 11:08
Data ultimilor modificări
11 oct 2019, 9:55
Valoarea estimată (fără TVA)
1 411 200 MDL
Achizitii.md ID
21012939
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 53
Durata contractului
1 ian 2020 11:59 - 30 dec 2020 12:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Centru CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunţ de participare (cantina).pdf.pdf anunţ de participare (cantina).pdf.pdf
tenderNotice
11.10.19 09:55
duae-cantina.pdf duae-cantina.pdf
Documentele la ofertă
11.10.19 09:55
documentatia_standard_servicii cantina.pdf documentatia_standard_servicii cantina.pdf
Documentele la ofertă
11.10.19 09:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MUZCAFE PLUS

Preţul ofertei: 1 408 680 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

I.M „Piața Centrala”

Preţul ofertei: 1 411 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic corespunde cu cerințele stabilite în documentația de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări