1
Perioada de actualizare
de la 04.10.2019 11:52
până la 22.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.10.2019 10:00
până la 25.10.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 462 958,33 MDL
Perioada clarificărilor: 4 oct 2019, 11:52 - 22 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 oct 2019, 10:00 - 25 oct 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
4 oct 2019, 11:52
Data ultimilor modificări
7 oct 2019, 9:26
Achizitii.md ID
21012849
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri mobilier.docx
Documentele la ofertă
4.10.19 11:52
duae.doc
Criterii de eligibilitate
4.10.19 11:52
anunt_de_participare mobilier.docx
tenderNotice
4.10.19 11:52
caiet de sarcini lot 5-8 (căușeni) n.docx
Specificaţie tehnică
7.10.19 09:09
caiet de sarcini lot 1-4 n.pdf caiet de sarcini lot 1-4 n.pdf
Specificaţie tehnică
7.10.19 09:26
Mobilier (livrare or. Chișinău)
Data:
4 oct 2019, 13:20
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Buna ziua.In lot 1 punct 1.10 dulap cheie trebue sa fie asamblate separat?De ce grosimea pal-lui 28mm?
Răspuns (7 oct 2019, 09:28):
Caietul de sarcini a fost modificat. Verificați
Data:
7 oct 2019, 16:25
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou
Întrebare:
Buna ziua.Schimbati va rog in punct1.10 in caiet de sarcini si in formulare F4.1 si F4.2 cantitatea dulapurilor pe 1 set
Răspuns (9 oct 2019, 09:32):
Modificarea unității de măsură la poziția 1.10 din Lotul I nu schimbă sensul achiziției, avînd în vedere că evaluarea ofertelor va fi după criteriul: cel mai mic preț fără TVA pe Lot. Ofertantul va întocmi oferta conform caietului de sarcini.
Data:
8 oct 2019, 11:11
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou
Întrebare:
Buna ziua.in lotul 1 punct 1.7 masa p-ru sedinte este indicat mdf 36 melaminat si la picioare mdf 26 melaminat.Asa caracteristici la mdf nu este.Poate posibil de fabricat din pal 36mm si 28mm
Răspuns (8 oct 2019, 14:40):
Verificaţi caietul de sarcini. Au fost operate unele modificări.
Data:
8 oct 2019, 11:16
Subiectul întrebării:
Mobilier de birou
Întrebare:
lot 1 punctul 1.9 suport p-ru drapel .din ce material va fi fabricata bara-suport?
Răspuns (8 oct 2019, 14:47):
La lotul 1 pct. 1.9 - Bara-suport va fi confectionata din lemn.
Scaun ISO (livrare or. Chișinău)
Data:
8 oct 2019, 17:54
Subiectul întrebării:
Grosimea Palului Melaminat
Întrebare:
Buna ziua, dumneavoastra indicati carcasa mobilierului Pal cu grosimea 28 mm, este o eroare sau asa solicitati ?
Răspuns (9 oct 2019, 07:30):
Buna ziua, scaunul ISO nu necesita carcasa PAL cu grosimea 28 mm, pentru restul mobilei operatorul economic va prezenta oferta conform caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.