1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2019 14:06
până la 15.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.10.2019 10:00
până la 28.10.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 833 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2019, 14:06 - 15 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 oct 2019, 10:00 - 28 oct 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
3 oct 2019, 14:06
Valoarea estimată (fără TVA)
833 000 MDL
Achizitii.md ID
21012804
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
30 oct 2019 02:00 - 30 apr 2020 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de proiectare pentru reparația drumului „R21 Orhei – Bravicea – Călărași, km 13,13 – 18,36 (sector Vatici – Morozeni)” CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE R21
Documentele la ofertă
DUAE
3.10.19 14:06
DL Proiectare R21
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
3.10.19 14:06
Anunt de participare proiectare R21
tenderNotice
Anunt
3.10.19 14:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SA INTEXNAUCA

Preţul ofertei: 694 166,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S.”Administrația de Stat a Drumurilor” Nr. ocds-b3wdp1-MD-1570099810706-EV-1570100797369 din 11.11.2019 ce țin de evaluarea rezultatelor licitației publice Nr. ocds-b3wdp1-MD-1570099810706-EV-1570100797369 din 28.10.2019 în vederea achiziționării lucrărilor de proiectare pentru reparația drumului „R21 Orhei – Bravicea – Călărași, km 13,13 – 18,36 (sector Vatici – Morozeni)” vă comunicăm următoarele: Conform ofertelor depuse la procedura de achiziție, grupul de lucru a solicitat clarificări de la operatorul economic S.A.”Intexnauca” referitor la formarea prețului ofertei din considerente că oferta este anormal de scăzută, mai puțin de 85%, din valoarea lucrărilor calculată de autoritatea contractantă în modul stabilit. Ca răspuns la solicitare, autoritatea contractantă a primit un demers de clarificare în termenul stabilit. În urma evaluării ofertelor operatorilor economici participanți la procedura de achiziție, grupul de lucru a constatat că toți operatorii economici au prezentat toate actele solicitate prin documentele de licitație, DUAE și au constituit garanțiile pentru ofertă, respectiv întrunind toate cerințele de calificare. Ținînd cont de prevederile legale, fiind calificați la procedura de achiziție trei operatori economici, grupul de lucru va adjudeca oferta care a întrunit toate cerințele de calificare și are cel mai scăzut preț. Conform clasamentului cel mai mic preț a ofertei a fost propus de S.A.”Intexnauca” în valoare de 694 166,67 (șase sute nouăzeci și patru mii una sută șaizeci și șase lei 67 bani) fără TVA. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul cîștigător numai după împlinirea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 728 875 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Vizualizarea tuturor ofertan'ilor pentru stabilirea a minimului de 3 oferte calificate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Constant-Proiect

Preţul ofertei: 729 241 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Vizualizarea tuturor ofertan'ilor pentru stabilirea a minimului de 3 oferte calificate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări