1
Perioada de actualizare
de la 29.09.2019 14:48
până la 04.10.2019 17:30
2
Propunerea ofertelor
de la 04.10.2019 17:30
până la 14.10.2019 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 748 600 MDL
Perioada clarificărilor: 29 sept 2019, 14:48 - 4 oct 2019, 17:30
Perioada de depunere a ofertelor: 4 oct 2019, 17:30 - 14 oct 2019, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația capitală a sediului Centrului raional de creație a copiilor și adolescenților, or. Căuşeni, str. A. Mateevici, 7
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str. A. Mateevici 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Garstea Maria
Telefonul de contact
024322409
Datele achizitiei
Data publicării
29 sept 2019, 14:39
Data ultimilor modificări
29 sept 2019, 14:54
Valoarea estimată (fără TVA)
748 600 MDL
Achizitii.md ID
21012656
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, str. A. Mateevici 7
Durata contractului
16 oct 2019 08:00 - 16 nov 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația capitală a sediului Centrului raional de creație a copiilor și adolescenților, or. Căuşeni, str. A. Mateevici, 7 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
duae casa de creatie.doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de achiziții European
29.09.19 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 541 227,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cîstigator
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Frabo Grup

Preţul ofertei: 544 201 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ATAR INTER

Preţul ofertei: 592 203 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări