Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
148 500 MDL
Perioada clarificărilor:
27 sept 2019, 17:32 - 2 oct 2019, 16:15
Perioada de depunere a ofertelor:
2 oct 2019, 16:15 - 7 oct 2019, 16:15
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Mobilier
Informația despre anulare
Motivul anulării
Nu sa devizat pe loturi
Data anulării
1 oct 2019, 10:22
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Mateevici, 111
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 sept 2019, 17:12
Data ultimilor modificări
1 oct 2019, 10:22
Achizitii.md ID
21012653
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Obiectul achiziție Mobilier
Data:
30 sept 2019, 11:21
Subiectul întrebării:
Delimitarea pe loturi
Întrebare:
Buna ziua. In anuntul de participare sunt 3 loturi, dar pe sait este publicat ca o pozitie.
Cum este corect?
Răspuns (1 oct 2019, 09:54):
Buna ziua! În Anunţul de participare sunt nu 3 loturi dar 4. La perfectarea ofertei indicaţi preţul ofertat pentru fiecare lot în parte, aşa cum este în Anunţul de participare, excluzând loturile la care nu participaţi. Pentru plasarea ofertei folosiţi formularele din Documentaţia standard pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri şi servicii, Capitolul IV, Specificaţii de preţ (F4.2) şi după caz, Specificaţii tehnice(F4.1)
( https://tender.gov.md/ro/content/documenta%C8%9Bia-standard-pentru-realizarea-achizi%C5%A3iilor-publice-de-bunuri-%C8%99i-servicii-prin )
Cu respect, Ion Butucea, reprezentant.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK