1
Perioada de actualizare
de la 27.09.2019 15:01
până la 07.10.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.10.2019 11:00
până la 15.10.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 36 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 sept 2019, 15:01 - 7 oct 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 oct 2019, 11:00 - 15 oct 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cod CPV: 48200000-0
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
3 oct 2019, 17:02
Valoarea estimată (fără TVA)
36 000 MDL
Achizitii.md ID
21012619
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
23 oct 2019 03:00 - 5 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Prelungirea subscripției iSymphony CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia_standard_bunuri
Documentele la ofertă
Documentatie standard
27.09.19 15:01
Anunt de participare
tenderNotice
Anunt de participare
27.09.19 15:01
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
27.09.19 15:01
Anunt de intentie
Documentele la ofertă
Anunt de intentie
27.09.19 15:01
FDA_semnata
Documentele la ofertă
Fisa de date a achizitiei semnata
27.09.19 15:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 8 340 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pe motiv că satisface toate cerințele concursului la cel mai scăzut preț.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IT-LAB GRUP SRL

Preţul ofertei: 12 360 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări