1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2019 13:55
până la 23.09.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2019 11:00
până la 26.09.2019 11:00
3
Licitaţie
27.09.2019 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 495 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 sept 2019, 13:55 - 23 sept 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2019, 11:00 - 26 sept 2019, 11:00
Începutul licitației: 27 sept 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese de schimb și consumabile necesare reparației a 34 instalații stomatologice ”Style” aflate în dotarea Centrului Stomatologic Universitar conform Anexei nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2019, 13:31
Data ultimilor modificări
16 sept 2019, 13:55
Valoarea estimată (fără TVA)
495 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 950 MDL
Achizitii.md ID
21012185
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
30 sept 2019 13:50 - 30 dec 2019 13:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese de schimb și consumabile necesare reparației instalațiilor stomatologice aflate în dotarea Centrului Stomatologic Universitar CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
16.09.19 13:55
duae.doc
Documentele la ofertă
16.09.19 13:55
anunt de participare .docx
tenderNotice
16.09.19 13:55
anexa nr. 1.docx
Specificaţie tehnică
16.09.19 13:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

HumanLab SRL

Preţul ofertei: 494 943 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări