1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2019 12:25
până la 21.09.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.09.2019 09:00
până la 24.09.2019 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 340 042 MDL
Perioada clarificărilor: 16 sept 2019, 12:25 - 21 sept 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 sept 2019, 9:00 - 24 sept 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

se renovează aleea pietonala ce deserveşte trei instituţii publice 590 m2 grosimea de 4cm şi 150m2 grosimea 8 cm
490 ml de burdură
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7216, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cotiujenii Mari, Cotiujenii Mari
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Rabac Rabac
Telefonul de contact
062141442
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2019, 11:07
Data ultimilor modificări
16 sept 2019, 12:25
Valoarea estimată (fără TVA)
340 042 MDL
Achizitii.md ID
21012178
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7216, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cotiujenii Mari, Cotiujenii Mari
Durata contractului
1 oct 2019 12:17 - 30 nov 2019 12:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Renovarea trotuarelor blocului I a Liceului Teoretic Cotiujenii Mari CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 740.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
documentele standard.semnat.pdf documentele standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documente standard
16.09.19 12:25
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
16.09.19 12:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Influent Group Construct

Preţul ofertei: 247 374,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Provladina Construct

Preţul ofertei: 307 481,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Aţi fost selectaţi ca echipa învingătoare. Felicitări!. Vă aşteptăm la semnarea contractului la finele săptămânii.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DATACONS SERVICE

Preţul ofertei: 314 781,14 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări