1
Perioada de actualizare
de la 13.09.2019 15:31
până la 23.09.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.09.2019 16:00
până la 04.10.2019 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 665 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 sept 2019, 15:31 - 23 sept 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 sept 2019, 16:00 - 4 oct 2019, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță și suport tehnic pentru o perioadă de 14 luni a SIA RCA Data, inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă. Conform termenelor de referință din Anexa nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pînzari
Telefonul de contact
+37322859466
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 sept 2019, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
665 000 MDL
Achizitii.md ID
21012154
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD 2002, or. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
10 oct 2019 03:00 - 31 dec 2020 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic pentru o perioadă de 14 luni a SIA RCA Data, inclusiv mentenanță corectivă, adaptivă și preventivă. CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr.1 (1).signed
Specificaţie tehnică
Termeni de referință
13.09.19 15:31
duae.signed
Documentele la ofertă
DUAE
13.09.19 15:31
duae
Documentele la ofertă
DUAE Word
13.09.19 15:31
Anunț de participare.signed
Documentele la ofertă
Anunț de participare
13.09.19 15:31
documentatia_standard_.signed
Documentele la ofertă
Documentația Standart
13.09.19 15:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Soft Tehnica

Preţul ofertei: 600 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform documentelor anexate: 1. Decizia de atribuire 2. Darea de seama 3. Contract 4. Anunt de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări