1
Perioada de actualizare
de la 26.09.2019 10:23
până la 06.10.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.10.2019 10:00
până la 17.10.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 312 500 MDL
Perioada clarificărilor: 26 sept 2019, 10:23 - 6 oct 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 oct 2019, 10:00 - 17 oct 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 1 (calculator de birou)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dutca Eduard
Telefonul de contact
022-257-337
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2019, 17:55
Data ultimilor modificări
28 sept 2019, 9:38
Valoarea estimată (fără TVA)
312 500 MDL
Achizitii.md ID
21012006
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Durata contractului
24 oct 2019 09:59 - 24 nov 2019 10:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1 (calculator de birou) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard tehnica de calcul 2019.signed.pdf documentatia standard tehnica de calcul 2019.signed.pdf
Clarificări pentru participanți
documentaţia standard
28.09.19 09:38
Documentele lotului
anunt de participare tehnica de calcul 2019.signed.pdf
anunt de participare
28.09.19 09:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 255 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret. corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

NeoComputer Grup

Preţul ofertei: 273 612,50 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 284 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

NeoMatrix SRL

Preţul ofertei: 297 750 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 388 985 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări